مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 11:302021-09-15اجتماعي

جذب و اعزام معلم به خارج از کشور نیازمند بازنگری اساسی است


سرپرست وزارت آموزش و پرورش در نشست با سفیر ایران در سوریه گفت: شاخص های ما در اعزام نیروی انسانی به مدارس ایرانی خارج از کشور، نیازمند «بازمهندسی» است.

- سرپرست وزارت آموزش و پرورش در نشست با سفیر ایران در سوریه گفت: شاخص های ما در اعزام نیروی انسانی به مدارس ایرانی خارج از کشور، نیازمند بازمهندسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر امروز، علیرضا کاظمی، در نشست با مهدی سبحانی؛ سفیر ایران در سوریه، که در ساختمان شهیدرجایی برگزار شد، با توجه به برخی از مشکلات موجود در مدارس ایرانی مستقر در دمشق، اظهار کرد: گزارش های ارائه شده، نشان می دهد که زحمات زیادی برای حل مشکلات مدارس ایرانی در دمشق کشیده شده است که از این بایت قدردانیم.

وی افزود: اولین دغدغه ما و شما در کشور سوریه به خانواده ها و دانش آموزان برمی گردد و پس از آن مشکلات همکاران و مدارس سوریه در جایگاه دوم قرار داردکه باید به آن توجه شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این که ممکن است دانش آموزان مدارس ایرانی خارج از کشور، از دو منظر آموزشی و اجتماعی ،آسیب ببینند، گفت: به دلیل کمبود معلم در مدارس ایرانی خارج از کشور،گاهی لازم است یک معلم در چندین پایه و در رشته های غیرتخصصی آموزش دهد؛ همچنین دوری دانش آموزان از بخشی از امکانات آموزشی مکمل که در فضای کشور وجود دارد؛ باعث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب و اعزام معلم به خارج از کشور نیازمند بازنگری اساسی است

جذب و اعزام معلم به خارج از کشور نیازمند بازنگری اساسی است