مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 11:502021-09-15سياسي

از شراکت در اربعین تا سفر عراقی ها به ایران


معاون گردشگری از معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور درخواست کرد آژانس های گردشگری در اجرای سفر اربعین مشارکت داده شوند و هماهنگی ها برای ورود زائران و گردشگران عراقی در هفته آخر ماه صفر انجام شود.

- معاون گردشگری از معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور درخواست کرد آژانس های گردشگری در اجرای سفر اربعین مشارکت داده شوند و هماهنگی ها برای ورود زائران و گردشگران عراقی در هفته آخر ماه صفر انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسؤولیت اعزام زائران ایرانی به اربعین مطابق تصمیم ستاد مرکزی اربعین که در وزارت کشور تشکیل شده، با سازمان حج و زیارت است.

این سازمان با عنوان کمیته اعزام زائران به اربعین از روز دوشنبه (22 شهریورماه) پیش ثبت نام اربعین را آغاز کرد و چهارشنبه (24 شهریورماه) به آن پایان داد.

اعزام این زائران نیز از طریق دفاتر خدمات زیارتی (دارای مجوز بند پ) انجام می شود.

اکنون ولی تیموری ـ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ در نامه ای به حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رییس ستاد برگزاری اربعین درخواست کرده با مشارکت آژانس های مسافرتی در اجرای سفرهای اربعین موافقت کند.

در این نامه که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار داده شده، آمده است: با توجه به در پیش بودن آیین باشکوه اربعین و موضوع اعزام زائر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شراکت در اربعین تا سفر عراقی ها به ایران

از شراکت در اربعین تا سفر عراقی ها به ایران