مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 12:102021-09-15سياسي

رأفت اسلامی یگان های ویژه در برخورد با اخلال گران


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: خوشبختانه یگان های ویژه با اخلال گران با رأفت اسلامی برخود می کنند که این قاطعیت توام با رأفت اسلامی سبب کینه توزی دشمنان قسم خورده نظام است.

- ، حجت السلام سید علیرضا ادیانی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ششمین مرحله رزمایش همدلی مومنانه یگان ویژه ناجا ضمن قدردانی از حضور مؤثر و تعیین کننده مجموعه یگان های ویژه به خصوص در حوادث مهم سال های اخیر از جمله خوزستان گفت: خوشبختانه یگان ویژه در برخورد با اراذل، آشوب گران و فتنه گران با رأفت اسلامی برخورد نمود که این قاطعیت توأم با رأفت اسلامی، باعث کینه توزی دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه اسم یگان ویژه لرزه بر اندام دشمن می اندازد و امروز بیشترین هجمه دشمن به یگان های ویژه است افزود: یگان ویژه امروز با شتاب به سوی تربیت پلیس مکتبی و انقلابی در تراز انقلاب اسلامی در حال خدمت است.

ادیانی بیان کرد: امروز یگان های ویژه علاوه بر حضور هوشمند همراه با اقتدار نقش تمام کننده در صحنه ها؛ و در راستای آموزه های دینی و انسانی در همدلی مومنانه و کمک به مستمندان نقش تعیین کننده دارد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: امروز ناجا به حول و قوه الهی سقف کمک های مومنانه را به مرز 200 هزار بسته رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأفت اسلامی یگان های ویژه در برخورد با اخلال گران

رأفت اسلامی یگان های ویژه در برخورد با اخلال گران