مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 12:552021-09-15اقتصادي

افزوده شدن 50 هزار متر مربع به فضای ساختمانی دانشگاه اصفهان


در هشت سال گذشته حدود 50 هزار متر مربع ساختمان احداثی جدید به دانشگاه اضافه شد و شاید همین مقدار و یا بیش تر در جهت رفع نیازهایمان بازسازی و تغییر کاربری صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هوشنگ طالبی ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه ای عمرای دانشگاه اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فضای دانشگاه تعدادی ساختمان نیمه تمام داشتیم و نیاز بود از لحاظ احداثی تکمیل شود که مقداری از آن انجام شده یعنی مقداری از فضای کاربردی مورد نیازمان را از طریق احداث ساختمان جدید به دست آوردیم.

رییس دانشگاه اصفهان ادامه داد: ولی در خصوص تعدادی از ساختمان هایی که فرسوده شده بود، لازم بود اولا فرسودگی آن از بین برود و بازسازی شود و ثانیا مقداری به آن افزوده شود.

وی توضیح داد: با توجه به توسعه دانشگاه، نیاز بود که برخی زمین ها تغییر کاربری داده شود و این ها جز قسمت دوم یعنی جز تعمیر محسوب می شود؛ با این رویکرد در هشت سال گذشته حدود 50 هزار متر مربع ساختمان احداثی جدید به دانشگاه اضافه شد و شاید همین مقدار و یا بیش تر در جهت رفع نیازهایمان بازسازی و تغییر کاربری صورت گرفت.

طالبی در پایان خاطرنشان کرد: برخی از زمین های دانشگاه قدیمی و بدون استفاده بود اما این ظرفیت ها به حالت بالفعل درآمد و از آن ها استفاده می شود؛ امیدواریم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزوده شدن 50 هزار متر مربع به فضای ساختمانی دانشگاه اصفهان

افزوده شدن 50 هزار متر مربع به فضای ساختمانی دانشگاه اصفهان