مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 13:302021-09-15سياسي

توزیع 33 میلیارد تومان کمک توسط ستاد اجرایی فرمان امام در همدان


بالغ بر 33 میلیارد تومان در استان همدان کمک های مومنانه توسط ستاد اجرایی بین نیازمندان توزیع شده است.

- ، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر چهارشنبه در ششمین مر حله از توزیع کمک های مومنانه ستاد اجرایی حضرت امام (ره) که با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همدان برگزار شد، اظهار کرد: در دوره های مختلف کمک های مومنانه، بالغ بر 33 میلیارد تومان در سطح استان همدان کمک های مومنانه توسط ستاد اجرایی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در این مرحله، هزار و چهارصد بسته معیشتی و لوازم التحریر در بین نیازمندان توزیع خواهد شد، گفت: از آنجا که در آستانه آغاز سال تحصیلی هستیم و حداقل مبلغ برای تهیه یک بسته لوازم التحریر در وضعیت موجود نزدیک به 200 هزار تومان خواهد بود، بنابراین در این مرحله از رزمایش در کنار 5100 بسته معیشتی، 5300 بسته لوازم التحریر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

امام جمعه همدان افزود: امیدواریم نیازمندی در کشور وجود نداشته باشد و نتوانیم فردی را مشاهده کنیم که نیاز به این بسته ها داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه در مدت چندین ماه گذشته، مردم ایران ظرفیت خوبی از خود در عرصه نوع دوستی نشان دادند، مطرح کرد: هم به لحاظ ملیت و هم به لحاظ تعالیم اهل بیت (علیهم السلام) و دین اسلام در کشور ما نوع دوستی خوبی وجود دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 33 میلیارد تومان کمک توسط ستاد اجرایی فرمان امام در همدان

توزیع 33 میلیارد تومان کمک توسط ستاد اجرایی فرمان امام در همدان