مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 13:402021-09-15اقتصادي

جزییات تازه در مورد سفر اربعین 1400؛ از قیمت بلیت هواپیما تا سهمیه موکب داران


به گفته رییس کمیته مرکزی اربعین از 60 هزار نفر ظرفیتی که عراق برای زیارت اربعین 25 هزار سهمیه برای موکب داران و کمیته هایی که می خواهند در عراق خدمات ارائه دهند در نظر گرفته شده است.

- رییس کمیته مرکزی اربعین با اعلام قیمت بلیت هواپیما برای سفر به اربعین گفت: کسانی که حداکثر تا فردا دو دوز واکسن را بزنند برای اعزام پذیرفته می شوند.

حسین ذوالفقاری رییس کمیته مرکزی اربعین در نشست خبری خود گفت: شرایط کسانی که می توانند به سفر عتبات اعزام شوند شامل افرادی است که واکسن زده اند، این افراد در زمانی که وارد فرودگاه می شوند باید تست پی سی آر همراه داشته باشند و خودشان باید برای تست اقدام کنند.

البته در مورد برگشت نیز توافق شده است که در برگشت زائران توسط عراق و در فرودگاه ها تست پی سی آر گرفته نشود چراکه مبلغ 40 دلار برای این تست در فرودگاه عراق گرفته می شد و قرار شد ما خودمان این تست را در کشور هنگام بازگشت زائران توسط وزارت بهداشت و به صورت رایگان انجام می شود.

سهمیه زائران و موکب داران در اربعین وی با اشاره به سهمیه زائران و موکب داران گفت: این ظرفیت برای سهمیه ای زائران و موکب داران و دیگر کمیته هایی که قرار است اعزم شوند در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تازه در مورد سفر اربعین 1400؛ از قیمت بلیت هواپیما تا سهمیه موکب داران

جزییات تازه در مورد سفر اربعین 1400؛ از قیمت بلیت هواپیما تا سهمیه موکب داران