مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 14:002021-09-15فرهنگي

دبیر چهارمین سوگواره تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی منصوب شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با صدور حکمی «مصطفی بوعذار» را به عنوان دبیر چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی منصوب کرد.

- ، محمد جوروند با صدور حکمی مصطفی بوعذار را به عنوان دبیر چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی منصوب کرد.

بوعذار از فعالان تئاتر کشور و برگزیده جشنواره های متعدد است که دبیری برخی رویدادهای ملی - فرهنگی و هنری را در کارنامه خود دارد.

بوعذار هم کانون مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و رییس انجمن تئاتر شاهد اهواز است که برای سومین بار در این رویداد به عنوان دبیر و مجری طرح برگزاری این سوگواره ملی معرفی می شود.

چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی با هدف تبیین مفاهیم عاشورایی و جریان عظیم و مردمی پیاده روی اربعین حسینی و ترویج فرهنگ دینی به عنوان تنها رویداد نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوع اربعین حسینی است.

این دوره با مشارکت فعال سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز و همکاری انجمن هنرهای نمایشی ایران، کانون تئاتر دینی، اداره کل هنرهای نمایشی و انجمن هنرهای نمایشی خوزستان از اول تا پنجم مهرماه سال جاری با حضور هنرمندان و تعزیه خوانان منتخب کشور همزمان در 10 مکان اجرایی در سطح شهر اهواز برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر چهارمین سوگواره تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی منصوب شد

دبیر چهارمین سوگواره تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی منصوب شد