مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 14:002021-09-15سياسي

خشونت موجب گسست اخلاقی می شود


مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: خشونت موجب گسستگی اخلاقی، بی انضباطی اجتماعی و ترویج هرج و مرج در جامعه می شود.

- ، حسین عسگری در اولین جلسه کمیته کنترل و کاهش خشونت استان همدان با اشاره به اجرای طرح تقسیم کار ملی، کنترل و کاهش خشونت با تمرکز بر خشونت علیه کودکان و نوجوانان اظهار کرد: پدیده مجرمانه خشونت به خصوص در خانواده ها موجب گسستگی اخلاقی، بی انضباطی اجتماعی و ترویج هرج و مرج می شود.

وی ادامه داد: بر همین مبنا معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بر اساس بند 5 اصل 156 قانون اساسی در راستای رسالت قانونی خود برنامه پیشگیری از خشونت را به صورت گسترده در دستور کار مجموعه های ذیربط قرار داده است.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با اشاره به اجرای برنامه پیشگیری و کاهش خشونت در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان، ادامه داد: بر اساس سند جامع پیشگیری از خشونت، اقدامات سلبی و ایجابی دستگاه های متولی تعیین و تکالیف آنان در راستای اجرای برنامه مذکور به تمامی دستگاه ها ابلاغ خواهد شد.

وی اجرای برنامه فوق الذکر را در راستای اجرای تکالیف محوله به استناد بند ت ماده 113 برنامه ششم توسعه دانست، اضافه کرد: تحقق عدالت، تأمین حقوق فردی و اجتماعی، اصلاح قوانین و رسیدگی به تظلمات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشونت موجب گسست اخلاقی می شود

خشونت موجب گسست اخلاقی می شود