مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 14:502021-09-15سياسي

پروژه نذر آب 4 توسط استانهای گلستان، بوشهر و فارس در سیریک و میناب آغاز شد


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: پروژه ملی نذر آب 4 توسط استان های معین گلستان، بوشهر و فارس در شهرستان های سیریک و میناب آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد نصیری در جریان سفر به استان هرمزگان و بازدید از روند اجرای پروژه نذر آب در شهرستان سیریک در دیدار بارضا مدرس، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان بیان داشت: پروژه ملی نذر آب 4 توسط استان های معین گلستان، بوشهر و فارس در شهرستان های سیریک و میناب آغاز شده است و روند خوبی دارد.

رضا مدرس، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر همواره فعالیت های فراوانی را از خود به نمایش گذاشته وبا اجرای پروژه نذر آب بسیار نقش آفرین و اساسی ظاهر شده است.

وی از روند اجرای طرح نذر آب در استان هرمزگان تقدیر کرد و گفت: هلال احمر با اجرای نذر آب، کار بزرگی در استان انجام داده و امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم مشکلات مردم هرمزگان در حوزه آبرسانی را در مدت زمان کوتاه تری برطرف کنیم.

مختار سلحشور، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در ادامه این نشست اظهار کرد: پروژه ملی نذر آب برای چهارمین سال متوالی در 4 استان تحت تأثیر تنش آبی برگزار شد که در هرمزگان به دلیل تنش آبی در شرق استان، دو شهرستان میناب و سیریک جهت خدمات رسانی تعیین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه نذر آب 4 توسط استانهای گلستان، بوشهر و فارس در سیریک و میناب آغاز شد

پروژه نذر آب 4 توسط استانهای گلستان، بوشهر و فارس در سیریک و میناب آغاز شد