مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 15:002021-09-15سياسي

تعصبات منطقه ای و اختلاف سیاسی دلیل مهم عقب ماندگی مازندران


تعصبات منطقه ای و بخشی از یک سو و اختلافات سیاسی از سوی دیگر، موجب عقب ماندگی مازندران از مسیر توسعه است.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران مدعی شد: تعصبات منطقه ای و بخشی از یک سو و اختلافات سیاسی از سوی دیگر، موجب عقب ماندگی مازندران از مسیر توسعه است.

احمد حسین زادگان در آیین تجلیل از برگزیدگان عرصه خدمت در دستگاه های اجرایی و فرمانداری های استان مازندران در قالب جشنواره شهید رجایی، اظهار کرد: اگر واقعیت ها به مردم گفته شود، آنان بهتر پذیرش می کنند و به همین خاطر تمامی مسئولان و رسانه ها باید در ارائه اطلاعت صحیح به مردم تلاش کنند.

وی گفت: دولت سیزدهم نیز ادامه دهنده شرایط سخت دولت گذشته است، با این تفاوت که امروز امید مردم به حل مشکلات و گرفتن خدمات قابل قبول به عنوان یک سرمایه بزرگ اجتماعی چندین برابر شده که نتیجه جا به جایی دولتمردان است اما از طرفی انتظارات مردم هم بالا رفته و در این شرایط اگر توقعات و انتظارات مردم منطقی نباشد و غیر واقعی جلوه کند، کار سخت می شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با اظهار این که طی چند سال گذشته تمامی تلاشش عملیاتی کردن برنامه های دولت با احترام به همه گروه های سیاسی با هر سلایقی بوده است، افزود: وقت خدمتگذاری مدیران در دولت ها محدود است و نباید آن را برای پرداختن به اختلافات سیاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعصبات منطقه ای و اختلاف سیاسی دلیل مهم عقب ماندگی مازندران

تعصبات منطقه ای و اختلاف سیاسی دلیل مهم عقب ماندگی مازندران