مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 15:052021-09-15سياسي

استانداری: انتخاب شهردار کاشمر با صورت جلسه فاقد امضا رسمیت ندارد


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی بابیان اینکه انتخاب شهردار کاشمر با صورت جلسه فاقد امضا رسمیت ندارد، گفت: جلسات شورای شهر کاشمر حداقل با حضور پنج عضو به رسمیت می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، انتخاب شهردار کاشمر در یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر که با ترک جلسه سه عضو قبل از رأی گیری و تنها با حضور چهار عضو انجام شد، حرف وحدیث هایی به همراه داشت، به طوری که رییس شورای شهر کاشمر روند انتخابات را قانونی و اعضایی که اقدام به ترک جلسه کردند به دلیل خارج شدن جلسه از حدنصاب هرگونه تصمیم، مصوبه و حتی برگزاری انتخابات برای تعیین شهردار را با این وضعیت غیرقانونی می دانند.

جلسه رسمی شورای شهر کاشمر با حضور هر هفت عضو در روز سه شنبه(23 شهریور) به رسمیت رسید، ولی زمانی که موضوع برگزاری انتخاب و تعیین شهردار از سوی رییس شورا مطرح شد سه نفر از اعضا که مدعی بودند باوجود مصوبه جلسه نهم که مقررشده بود رأی گیری برای انتخاب شهردار در سه مرحله انجام شود، رأی گیری در یک مرحله صحیح نیست، با ترک جلسه اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند.

این اقدام طبق ماده 11 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور (جلسات عادی و فوق العاده شورا با حضور دوسوم اعضای اصلی و در شوراهای هفت نفره با حضور پنج نفر 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری: انتخاب شهردار کاشمر با صورت جلسه فاقد امضا رسمیت ندارد

استانداری: انتخاب شهردار کاشمر با صورت جلسه فاقد امضا رسمیت ندارد