مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 15:452021-09-15اقتصادي

فرار سرمایه از تبریز!/ تدوین اطلس 25 ساله سرمایه گذاری شهرداری تبریز


رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: به جهت برنامه محور کردن و ایجاد تحول اساسی در حوزه سرمایه گذاری شهرداری اطلس سرمایه گذاری 25 ساله تبریز تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدکاظم زعفرانچیلر از تدوین اطلس سرمایه گذاری 25 ساله شهرداری تبریز خبر داد و اظهار داشت: در این اطلس، مزیت های جغرافیایی، سرمایه گذاری، بسته های مشارکت و سرمایه گذاری در قالب های مختلف علمی و فنی ارائه خواهد شد.

وی ضرورت استفاده از این اطلس در اسناد و چشم انداز های توسعه و رشد شهرداری تبریز را مورد تاکید قرارداد و افزود: باید بستر های سرمایه گذاری و نیاز های شهرداری در قالب BLT ، BOO و BOT به صورت شفاف به سرمایه گذاران و مشارکت کنندگان ارائه شود.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه شهرداری تبریز نیازمند درآمد پایدار است گفت: سرمایه گذاری و مشارکت بهترین مسیر ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری است که باید مانع زدایی از این مسیر صورت گیرد.

فرار سرمایه از تبریز! علیرضا نوای باغبان عضو شورای شهر تبریز نیز با بیان اینکه باید مسیری ایجاد شود تا ذهنیت سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در شهر تبریز نسبت به گذشته تغییر کند، گفت: متاسفانه در گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار سرمایه از تبریز!/ تدوین اطلس 25 ساله سرمایه گذاری شهرداری تبریز

فرار سرمایه از تبریز!/ تدوین اطلس 25 ساله سرمایه گذاری شهرداری تبریز