مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 16:302021-09-15سياسي

برنامه های هفته دفاع مقدس تشریح شد


بنیاد روایت با بیان اینکه روایت گذشته و حال، سهم زیادی در ساختنِ روایت آینده دارد به تشریح برنامه های خود در هفته مقدس در استان قم پرداخت.

- ایسنا/قم بنیاد روایت با بیان اینکه روایت گذشته و حال، سهم زیادی در ساختنِ روایت آینده دارد به تشریح برنامه های خود در هفته مقدس در استان قم پرداخت.

سید صدرا میریی، در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس و برنامه شب های پرستاره عنوان کرد: ما در بنیاد روایت حیات طیبه با رسالت های آرمانی و انقلابی، از گذشته با ارائه برنامه روایتگری حاج حسین یکتا در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و به ویژه در شلمچه با برنامه هایی با عنوان شب های بله برون و در سال های اخیر با عنوان شب های پرستاره در گلزارهای شهدای تهران در تلاش بوده ایم با اتکا و دلگرمی به عنایت و نگاهی که رهبر عظیم الشانمان به این سبکِ روایتگری ایشان، با گفتارهای روایت گونه از انقلاب و دفاع مقدس، ذکر و نام و جان فشانی های ستارگان آسمان ایرانمان را بیش ازپیش زنده نگه داریم.

وی ادامه داد: این بار در کنار مسئولین امر در استان قم و باسعادت خدمت، در محضر و جوار مزار شهدای والامقام انقلاب اسلامی و لشکر 17 علی ابن ابی طالب قم بالأخص سیدالشهدای لشکر 17 شهید مهدی زین الدین در گلزار شهدای علی ابن جعفر در روزهای 31 شهریور لغایت 2 مهر (3 روز اول هفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته دفاع مقدس تشریح شد

برنامه های هفته دفاع مقدس تشریح شد