مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 17:102021-09-15حوادث

جسد پسر یازده ساله پارس آبادی پیدا شد


رییس جمعیت هلال احمر پارس آباد گفت: جسد نوجوان یازده ساله که احتمال غرق شدنش در کانال آب می رفت، بعد از شش روز تجسس در خشکی پیدا شد.

- محمد علی هادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به وضعیت پسر یازده ساله در پارس آباد اظهار کرد: شامگاه جمعه هفته قبل حوالی ساعت یک بامداد بود که به دنبال گزارشات واصله مبنی بر غرق شدن یک نوجوان 11 ساله به این اداره، سریعا تیم هلال احمر، نیروهای مرزبانی، آتش نشانی، شهرداری  و نیروهای مردمی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: کانون غرق شدگر به اذعان یکی از اعضای خانواده این نوجوان، در محدوده کانال فتحعلی قشلاقی به سمت عمران آباد محدوده روستای خلیل لو بود که به تجسس در رابطه با جسد این نوجوان پرداختیم.

رییس جمعیت هلال احمر پارس آباد بیان کرد: تمام توان خود را به کار گرفتیم تا جسد این نوجوان 11 ساله را پیدا کنیم اما تا بعد از ظهر رو چهارشنبه و با گذشت شش روز موفق به کشف جسد وی در کانال های آب نشده بودیم که در نهایت جسد این نوجوان یازده ساله در خشکی و در چاله ای بین روستای خلیل لو و کانال آب فتحعلی قشلاقی کشف شد.

هادی تصریح کرد: به دنبال کشف جسد در خشکی و چاله ای در بین کانال آب و روستای فتحعلی قشلاقی، این احتمال به وجود آمد که این نوجوان 11 ساله به قتل رسیده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جسد پسر یازده ساله پارس آبادی پیدا شد

جسد پسر یازده ساله پارس آبادی پیدا شد