مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 17:302021-09-15سياسي

برگزاری بیش از 100 برنامه طی هفته دفاع مقدس در پل دختر


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر گفت: بیش از 100 برنامه متنوع در طول هفته دفاع مقدس درسطح این شهرستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر منصور کریمی فرد روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس شهرستان اظهار کرد: به عنوان متولی برنامه های ویژه دفاع مقدس موظف به اجرای آن هستیم اما این برنامه ها در صورت عملیاتی می شوند که  دستگاه ها با سپاه ناحیه شهرستان هم کاری کنند.

وی افزود:به فرموده امام راحل ما اندازه یک لحظه از جنگ پشیمان نیستیم چرا که جنگ ما بین حق و باطل بود و تمام ناشدنی است و ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر گفت: : بنا به فرموده امام راحل جنگ ما جنگ بین فقر و غنی ، ایمان و رذالت بود که از آدم تا خاتم وجود دارد راستی مگر ما فراموش کرده ایم که برای ادای تکلیف جنگیده ایم و برای نتیجه نبود.

وی با بیان این که برخی افراد قصد تحریف دفاع مقدس را دارند، گفت: مقام معظم رهبری در خصوص دفاع مقدس می فرمایند 8 سال دفاع مقدس ما فقط یک برهه و امتداد زمانی نیست بلکه گنجینه ای است که تا مدت های طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده ، استخراج و سرمایه گذاری کند.

کریمی فرد یادآور شد: اهمیت دفاع مقدس تا حدی است که مقام معظم رهبری 150 هزار کلمه در خصوص دفاع مقدس فرمودند و در سخنرانی های خود همیشه حداقل اشاره ای به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 100 برنامه طی هفته دفاع مقدس در پل دختر

برگزاری بیش از 100 برنامه طی هفته دفاع مقدس در پل دختر