مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 17:452021-09-15اقتصادي

افزایش 10 پایگاه اورژانس در گیلان تا پایان سال


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان با اشاره به افزایش 38 درصدی مأموریت های اورژانس نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: تا پایان سال 10 پایگاه اورژانس جدید در استان به بهره برداری خواهد رسید.

- پیمان اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از افزایش 38 درصدی مأموریت های اورژانس در پنج ماه اول سال 1400 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: اورژانس گیلان در 68 پایگاه ثابت شهری و جاده ای از ابتدای سال تاکنون موفق به انجام 48 هزار و 732 مأموریت شده و در طرح سلامت نوروزی 10 هزار و 845 مأموریت و در طرح امداد تابستانی با استقرار نیروهای اورژانس در 25 نقطه خطرآفرین در سواحل دریای خزر موفق به نجات 42 غرق شده در دریای خزر شده است.

وی با بیان اینکه دستورالعمل مربوطه و برنامه ریزی جهت آماده باش کلیه کارکنان و نیروهای اورژانس در جهت مقابله با ویروس اورژانس در پایگاه ها به تجهیزات حفاظت فردی و وسایل موردنیاز در جهت مقابله با ویروس کرونا مجهز شده اند.

  رییس مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی گیلان در خصوص پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی نیز گفت: با افتتاح و راه اندازی 6 پایگاه اورژانس (شماره 11 شهر رشت، شهید مدافع سلامت-دکتر وحید منصف)، رودپیش فومن، چوبر شفت، جیرنده رودبار، شماره 2 لنگرود، شالما شفت) به صورت ویدیو کنفرانس توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 پایگاه اورژانس در گیلان تا پایان سال

افزایش 10 پایگاه اورژانس در گیلان تا پایان سال