مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 18:252021-09-15حوادث

آتش به کارخانه پنبه کاشمر یک میلیارد تومان خسارت زد


رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر با اشاره به وقوع آتش سوزی در کارخانه پنبه این شهرستان گفت: براثر حریقی که در سوله نگهداری پنبه ها در این کارخانه رخ داد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر، امیر نژادرحیم اظهار کرد: در پی گزارش مشاهده دود غلیظ از میان انبارهای کارخانه پنبه توسط همشهریان و ثبت آن در سامانه 125 بلافاصله نیروهای آتش نشانی به محل اعزام شدند.

رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر افزود: اگرچه در ابتدا تیم حریق ایستگاه چمران با یک دستگاه خودرو سنگین به محل اعزام شد اما به خاطر حجم بالای آتش نیروهای آتش نشانی ایستگاه قائم(عج) نیز به محل حادثه اعزام شدند.

وی بابیان اینکه در این حادثه که آتش نشانان حدود سه ساعت با شعله های سرکش آتش در جدال بودند  و سرانجام موفق به مهار و اطفای آن شدند، خاطرنشان کرد: براثر این حریق تمام محصول پنبه که در سوله نگهداری می شد، از بین رفت، به طوری که به گفته مسئولان کارخانه براثر این آتش سوزی بیش از یک میلیارد تومان خسارت واردشده است.

نژادرحیم بابیان اینکه پیش بینی می شود محصول از بین رفته حدود سه تا چهار تن باشد، عنوان کرد: بر اساس بررسی های اولیه علت حادثه به خاطر بی احتیاطی کارگران کارخانه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش به کارخانه پنبه کاشمر یک میلیارد تومان خسارت زد

آتش به کارخانه پنبه کاشمر یک میلیارد تومان خسارت زد