مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 19:352021-09-15سياسي

برپایی برنامه شب های پرستاره در گلزار شهدای قم


نماینده بنیاد «روایت حیات طیبه» گفت: برنامه «شب های پر ستاره» به مدت 3 شب با روایت گری حاج حسین یکتا از 31 شهریور ماه تا 2 مهر ماه در گلزار شهدای قم اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدصدرا میره ای در کنفرانس خبری و آیین رونمایی از پوستر برنامه شب های پرستاره که در ساختمان خاتم برگزار شد، با اشاره به محور این برنامه اظهار کرد: معرفی شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شخصیت های تاثیر گذار تاریخی قم محور برنامه شب های پرستاره است که در مدت 70 دقیقه با روایت گری حاج حسین یکتا از 31 شهریور ماه تا 2 مهر ماه سال جاری  بعد از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای قم اجرا می شود.

وی با اشاره به برنامه هایی که امسال در آستان هفته دفاع مقدس برگزار می شود، تصریح کرد: امسال سعی کردیم در بنیاد روایت در امتداد روایت کتاب مربع های قرمز و محتوای مربوط به شهدای استان قم، بنای استوار و در خور شأن شهدای استان قم و ملت عزیزمان را برنامه ریزی کنیم که در همین راستا هم کارگروه های تخصصی به فراخور نیاز برای ارائه محصولی ارزشی شکل گرفت.

نماینده بنیاد روایت حیات طیبه اضافه کرد: کارگروه محتواهای روایی با ساختاری متشکل از محققین و پژوهشگران حوزه ی روایت، در مورد نقش استان قم در برهه های مختلف تاریخی بر اساس اسناد و روایت ها از ابتدا تا به امروز با محوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی برنامه شب های پرستاره در گلزار شهدای قم

برپایی برنامه شب های پرستاره در گلزار شهدای قم