مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 00:152021-09-15بين الملل

پنتاگون کناره گیری رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا را تکذیب کرد


سخنگوی وزارت دفاع آمریکا کناره گیری رییس ستاد مشترک این کشور را تکذیب کرد.

- ، جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا به آزمایش های موشکی اخیر کره شمالی واکنش نشان داد و در این ارتباط ادعا کرد که شلیک 2 فروند موشک کوتاه برد توسط پیونگ یانگ، نقض آشکار قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل است.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در نشست خبری خود همچنین به درخواست ها درباره کناره گیری رییس ستاد مشترک این کشور پرداخت و در این ارتباط ضمن تکذیب کناره گیری رییس ستاد مشترک آمریکا گفت: لوید آستین، وزیر دفاع اعتماد و اطمینان کاملی به ژنرال میلی و کاری که انجام می دهد، دارد.

تماس بین رؤسای ستادهای مشترک کشورها یک گفت وگوی کاملاً هماهنگ شده با سران مملکت ها است و درباره آن نیز گزارش ارائه می شود.

به تازگی واشنگتن پست در گزارشی به نقل قول از کتابی بانام خطر (Peril) به قلم دو روزنامه نگار تحقیقی آمریکایی یعنی باب وودوارد و رابرت کاستا پرداخته و نوشته است که مارک میلی رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح ایالات متحده در پی نگرانی از احتمال وقوع جنگ با چین در پی تنش زایی های دوران ترامپ، دو بار با همتای چینی خود مخفیانه تماس گرفته است.

در این کتاب که بر اساس گفته های مستند حدود 200 منبع مطلع دولتی و غیردولتی نوشته شده، آمده است، میلی که از رفتارهای عصبی ترامپ در هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون کناره گیری رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا را تکذیب کرد

پنتاگون کناره گیری رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا را تکذیب کرد