مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 01:052021-09-15بين الملل

نماینده ایران در سازمان ملل: غارت نفت سوریه متوقف شود


سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد با تاکید بر لغو فوری و کامل تحریم ها علیه سوریه اظهار داشت: غارت نفت و ثروت سوریه باید متوقف و آب نباید به عنودان سلاح استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در نشست عصر چهارشنبه به وقت محلی شورای امنیت سازمان ملل افزود: بیش از 10 سال است که مردم سوریه از یکی از بزرگترین مشکلات بشردوستانه در جهان رنج می برند.

اما آنگونه که سوری ها و فعالان بشردوستانه در سفر اخیر گریفیتس معاون امور بشردوستانه دبیرکل به سوریه به وی گفته اند، متاسفانه مردم اکنون بیش از هر زمان دیگری رنج می برند .

وی تصریح کرد: برای رسیدگی به این وضعیت وخیم، جامعه بین المللی دارای مسوولیت جدی سیاسی و اخلاقی است.

ارشادی افزود: سفر معاون امور بشردوستانه دبیرکل سازمان ملل برای کسب اطلاعات دست اول و ارزیابی واقعی از وضعیت بشردوستانه در سوریه، یک اقدام مثبت بود و رضایت وی از گفتگوهایش با مقامات سوریه و اقدامات متعاقب آن، از جمله انجام اولین عملیات بشردوستانه به شمال غرب سوریه از سال 2017 تاکنون، مایه امیدواری است.

سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل اظهار داشت: ما تمام تلاش ها در این زمینه، از جمله اقدامات دولت سوریه و همکاری نهاد های بشردوستانه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ایران در سازمان ملل: غارت نفت سوریه متوقف شود

نماینده ایران در سازمان ملل: غارت نفت سوریه متوقف شود