مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 03:202021-09-15پزشكي

زمان آغاز واکسیناسیون 6 تا 18 ساله ها


قائم مقام معاون وزارت بهداشت با اشاره به اینکه هم اکنون یک میلیون و 200 هزار دوز واکسیناسیون در سطح کشور انجام می شود گفت: دو هفته دیگر با ورود واکسن های اختصاصی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، جعفر صادق تبریزی قائم مقام معاون بهداشت و رییس شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور امروز برای بررسی روند واکسیناسیون در سفری یک روزه وارد استان زنجان شد و از مراکز تجمیعی واکسیناسیون این استان بازدید کرد.

قائم مقام معاون بهداشت در حاشیه بازدید از مراکز واکسیناسیون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روز های آینده واکسیناسیون در سطح کشور سرعت بیشتری خواهد گرفت چرا که محموله های جدید واکسن های وارداتی تا چند روز دیگر وارد کشور خواهند شد.

وی با بیان اینکه با ورود واکسن های وارداتی واکسیناسیون به 2 میلیون دوز خواهد رسید، افزود: امیدواریم با تزریق یک میلیون و 800 هزار دوز واکسن در شهر های بالای 20 هزار نفر جمعیت و حدود 200 هزار دوز واکسن در روستا ها و شهر های زیر 20 هزار نفر جمعیت به آمار 2 میلیون دوز در روز دست یابیم.

تبریزی عنوان کرد: کشور ما به دنبال وارد کردن واکسن اختصاصی کودکان است که به لطف خداوند این اتفاق خواهد افتاد و جوانان، نوجوانان و افراد 6 تا 18 سال از دو هفته دیگر واکسیناسیون خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان آغاز واکسیناسیون 6 تا 18 ساله ها

زمان آغاز واکسیناسیون 6 تا 18 ساله ها