مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 03:202021-09-15ورزشي

راز موفقیت پرسپولیس


یحیی گل محمدی چگونه توانست تیمی آماده را به لیگ قهرمانان بفرستد؟ - یحیی گل محمدی چگونه توانست تیمی آماده را به لیگ قهرمانان بفرستد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: سه شنبه شب گذشته پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و تراکتورسازی تبریز با شکست مقابل النصر عربستان از ادامه رقابت ها حذف شد.

پرسپولیس که پیش تر با صدرنشینی در مرحله گروهی رقیب استقلال تاجیکستان شده بود موفق شد با تک گل مهدی ترابی از سد استقلال این کشور عبور کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

شاگردان یحیی گل محمدی که در این بازی از ابتدا بر توپ و میدان تسلط داشتند برای رسیدن به گل درست تا دقیقه 90 بازی صبر کردند و در آن لحظه با ضربه غافلگیرکننده مهدی ترابی موفق به گشودن دروازه رقیب سرسخت خود شدند.

ترابی که در انتهای این دیدار به عنوان برترین بازیکن انتخاب شد از کیفیت زمین گلایه کرد ولی گفت که خوشحال است که دل هواداران پرسپولیس را شاد کرده است.

پرسپولیس که در چند فصل اخیر قدرتمندترین تیم ایرانی در آسیا بوده و فصل پیش تا فینال هم پیش رفت حالا برای چهارمین بار است که طعم حضور در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها را می چشد.

راز موفقیت پرسپولیس شاید تلاش گروهی تیم است و اعتماد به مربی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز موفقیت پرسپولیس

راز موفقیت پرسپولیس