مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-16اقتصادي

بازارچه کوله بری میرجاوه فعال می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه بازارچه های کوله بری میرجاوه و درب مستقل بازارچه میلک برای فعالیت تجاری و پیله وران مصوب استانی و کشوری است بنابراین باید تا پایان شهریور بازگشایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ماندانا زنگنه شامگاه چهارشنبه در کارگروه مبادلات مرزی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: میرجاوه و میلک 2 مرز مهم استان هستند و باید شرایطی را فراهم کرد که بتوان از آن ها بیشترین استفاده را برد و با توجه به شرایط کنونی این 2 مرز می توانند در برگشت ارز به کشور هم نقش مهمی ایفا کنند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص کشورهای همسایه بازگشایی این بازارچه ها به دلیل انجام معاملات در همان مکان مانع از ورود افراد به کشور می شود این تضمین کننده سلامت بهداشتی و امنیتی کشور است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع پیش روی تولید نیز گفت: بیش از 900 مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع پیش روی تولید در استان اجرایی شد که 70 درصد این مصوبات به حساب می آید.

وی افزود: طی سه سال گذشته برای رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی 111 جلسه ستاد تسهیل سیستان و بلوچستان برگزار شد که در نتیجه آن ها یک هزار و 387 مصوبه به ثبت رسید و برای حل مشکل این واحدها با تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه کوله بری میرجاوه فعال می شود

بازارچه کوله بری میرجاوه فعال می شود