مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-16سياسي

«علی صفری» شهردار نظرآباد شد


در آخرین جلسه بررسی سوابق کاندیداهای شهرداری نظرآباد، علی صفری با اجماع بعنوان شهردار نظرآباد انتخاب شد؛ وی پیش از این شهردار بویین زهرا، بیدستان و قزوین بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نظرآباد، در آخرین جلسه بررسی سوابق کاندیداهای شهرداری نظرآباد،  علی صفری با اجماع بعنوان شهردار نظرآباد انتخاب شد؛ وی پیش از این شهردار بویین زهرا،  بیدستان و قزوین بوده است.

ناصر اکبر زاده، رییس شورای اسلامی شهر نظرآباد، در این خصوص به خبرنگار فارس، گفت: بعد از فراخوان شورای اسلامی شهر نظرآباد مبنی بر دعوت از مردم و نخبگان شهر برای معرفی شهردار نظرآباد  43 نفر جهت تصدی  این پست به دبیرخانه شورا رزومه ارسال کردند.

وی گفت : بعد از بررسی و براساس شاخصه ها در مرحله اول از 43، رزومه و برنامه ارسالی، رزومه  18 نفر مورد قبول و حائض  بررسی بیشتر شدند.

وی افزود : بعد از سه مرحله بررسی و پیگیری های انجام شده شش نفر به مرحله پایانی راه یافته  و با دعوت اعضای شورای اسلامی به دفاع از رزومه و برنامه خود در صحن علی شورای شهر که به صورت زنده از طریق فضای مجازی پخش میشد پرداختند.

رییس شورای اسلامی شهر نظرآباد در پایان با اشاره به اهمیت انتخاب شهردار، اظهار کرد: بنده و همکارانم، همه تلاشمان در شورای اسلامی شهر نظرآباد در خصوص انتخاب شهردار بر این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«علی صفری» شهردار نظرآباد شد

«علی صفری» شهردار نظرآباد شد