مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-16ورزشي

عضو شورای شهر: مشکلات منظریه را از راه و شهرسازی پیگیری می کنیم


عضو شورای شهر با اشاره به مشکلات موجود منظریه گفت: پیگیری مشکلات منظریه از طریق راه و شهرسازی امری ضروری است و در دستور کار شورا قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز در حاشیه برگزاری ورزش صبحگاهی، جلسه بررسی مشکلات و معضلات ورزش های صبحگاهی و عصرگاهی در محله منظریه شهرکرد، به ویژه مشکلات بانوان ورزشکار با حضور اعضای شورای اسلامی شهرکرد مطرح شد.

فرشاد چراغپور در این جلسه گفت: امیدواریم از سیره ائمه اطهار(ع) به ویژه رفتار کریمانه امام حسن مجتبی(ع) در داشتن سعه صدر، کرامت در زندگی و رفتار اجتماعی بهره مند شویم.

نائب رییس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه شورای ششم گام به گام در حل مشکلات شهری همراه شهروندان است، افزود: امیدوارم نقاط قوت در تمامی نقاط شهر پررنگ تر و ورزش های همگانی تقویت شوند چرا که توسعه ورزش های همگانی نشاط و شادابی را در جامعه گسترش می دهد.

 پیگیری مشکلات منظریه توسط راه و شهرسازی ضروری است چراغپور با اشاره به مشکلات موجود منظریه بیان کرد: پیگیری مشکلات منظریه از طریق راه و شهرسازی امری ضروری است و در دستور کار شورا قرار دارد.

فرهنگ و ورزش جزو پیچیده ترین مسائل کاری هستند ماشاءالله ایزدی نیز در ادامه بیان کرد: موضوع فرهنگ و ورزش جزء پیچیده ترین مسائل کاری است چراکه جامعه امروز نیازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر: مشکلات منظریه را از راه و شهرسازی پیگیری می کنیم

عضو شورای شهر: مشکلات منظریه را از راه و شهرسازی پیگیری می کنیم