مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-16ورزشي

کبدی کاران استان همدان به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام شدند


رییس هیئت کبدی استان همدان از اعزام تیم آقایان و بانوان استان همدان به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس هیئت کبدی استان همدان از اعزام تیم آقایان و بانوان استان همدان به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی هیئت کبدی استان همدان، سید مصطفی موسوی با اعلام این خبر افزود: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پس از کش و قوس فراوان از 26 شهریور ماه آغاز می شود و به صورت متمرکز به مدت یک هفته برگزاری خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه های هیئت برای حفظ آمادگی تیم های اعزامی و ارائه برنامه های مدون توسط مربیان، بازیکنان منتخب از شرایط مطلوب بدنی برخوردار بوده و برای برگزاری مسابقات و رقابت با سایر تیم های کشور از آمادگی لازم برخوردار هستند.

موسوی با اشاره به شرایط کرونا بیان کرد: این شرایط در دو سال اخیر باعث تغییر در مسابقات مختلف ورزشی و محروم شدن تماشاگران از لذت تماشای مسابقات هیجان انگیز ورزشی شده است.

رییس هیئت کبدی استان در ادامه گفت: تیم های آقایان و بانوان استان همدان در گروه یک و با استان های کردستان، کرمانشاه و ایلام هم گروه هستند و در صورت کسب امتیازات لازم به جدول اصلی صعود خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کبدی کاران استان همدان به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام شدند

کبدی کاران استان همدان به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام شدند