مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 05:202021-09-16اقتصادي

93 میلیارد تومان اعتبارات اربعین به ایلام اختصاص یافت


معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: امسال 93 میلیارد تومان اعتبارات اربعین به ایلام اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد کرمی صبح پنجشنبه در نشست ستاد اربعین اظهار کرد: امسال 60 هزار نفر به کشورمان سهمیه اربعین اختصاص یافته است و برای مسیر برگشت این زوار به صورت زمینی باید آمادگی لازم را داشته باشیم که این امر در مرز مهران صورت می گیرد و باید آمادگی کاملی را در این زمینه داشته باشیم.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه مدیران و مسئولان کمیته ها باید از روز شنبه در مهران مستقر شوند، بیان کرد: پیک کار ما از 30 شهریور تا 8 مهرماه خواهد بود و روزانه جلسه ستاد اربعین را برگزار خواهیم کرد و روند اقدامات را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به مکاتبات و مذاکراتی که با نهادها و ستادهای ملی صورت گرفته، تصریح کرد: نیازمندی های استان در این خصوص اعلام شده است و به سرعت نسبت به رفع آنها اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

کرمی با بیان اینکه 93 میلیارد تومان اعتبارات اربعین به استان در قالب اوراق سه ساله اختصاص یافته و بین دستگاه ها توزیع شده است، تصریح کرد: هر کدام از دستگاه ها که موافقت نامه های خود را مبادله کرده اند اعتبارات پرداخت شده است و اگر دستگاهی هنوز موفق به تبادل موافقت نامه نشده است باید هر چه سریع تر نسبت به تبادل آن اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 میلیارد تومان اعتبارات اربعین به ایلام اختصاص یافت

93 میلیارد تومان اعتبارات اربعین به ایلام اختصاص یافت