مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-16فرهنگي

مدیریت خانه سینما 2 بار پیشنهاد شد/ مزایای همکاری با دولت دهم


محمد مهدی عسگر پور در ادامه سلسله نشست های تاریخ شفاهی موزه سینما از فراز و نشیبت های حضورش در سمت کارگردان و یک مدیر سینمایی سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، به مناسبت روز ملی سینما و در ادامه سلسله نشست های تاریخ شفاهی، موزه سینمای ایران طی یک هفته هر روز گفتگوی تفصیلی با یکی از عوامل تاثیرگذار سینمای ایران را منتشر می کند.

که روز 25 شهریورماه گفتگوی محمدمهدی عسگرپور فیلمنامه نویس، کارگردان و تهیه کننده سینمای ایران پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

وقتی آقای مدیر ، هنرور فیلم آقای اصلانی بود! محمدمهدی عسگرپور با بیان اینکه سوم دی 1342 در تهران به دنیا آمده است، گفت: اولین درآمدم از سینما در سن 11 سالگی بود.

در کتابخانه ای که من زیاد رفت و آمد داشتم گفتند تعدادی از کودکان و نوجوانان را برای بازی در یک فیلم می خواهند و من هم ثبت نام کردم.

12 روز هر روز ما را سر صحنه فیلم چنین کنند حکایت ساخته آقای اصلانی می بردند که من نقش یک هنرور را داشتم و مهرداد فخیمی فیلمبرداری آنرا برعهده داشت.

وی ادامه داد: نکته جالب این بود که مدیرتولید فیلم هر روز بعد از اتمام فیلمبرداری داخل اتوبوس می آمد کیفش را باز می کرد و یک اسکناس 50 ریالی که در آن زمان پول خوبی بود ، به همه ما می داد و من برای 12 روز 60 تومن گرفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت خانه سینما 2 بار پیشنهاد شد/ مزایای همکاری با دولت دهم

مدیریت خانه سینما 2 بار پیشنهاد شد/ مزایای همکاری با دولت دهم