مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-16سياسي

برخی در استان کرمان به جای حل مشکلات مردم دنبال مطالبات سیاسی هستند


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس مسئله ای را غیر از معیشت، توسعه پایدار و حل مشکلات مردم استان واجب تر ندانست و اظهار کرد: متاسفانه بعضی ها در استان کرمان دنبال مطالبات سیاسی هستند ولی برای ما موضوع مردم و حل مشکلات معیشتی، - ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس مسئله ای را غیر از معیشت، توسعه پایدار و حل مشکلات مردم استان واجب تر ندانست و اظهار کرد: متاسفانه بعضی ها در استان کرمان دنبال مطالبات سیاسی هستند ولی برای ما موضوع مردم و حل مشکلات معیشتی، اشتغال و .

مهمتر است.

محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز 25 شهریورماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با اشاره به وضعیت موجود بنگاه های کوچک و متوسط استان کرمان گفت: حدود 40 درصد واحدهایی که مجوز بهره برداری دارند نیمه فعال، 25 درصد آنها تعطیل و حدود 35 درصد بنگاه های تولیدی استان فعال هستند.

وی تاکید کرد: باید اول وضعیت بنگاه های تعطیل و بعد نیمه تعطیل را تعیین تکلیف کنیم زیرا حجم عظیمی از سوله ها و امکانات ما در شهرک های صنعتی و بیرون از آنها رها شده که باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قدمت تعطیلی برخی از بنگاه ها بیش از 10 تا 20 سال است لذا باید برنامه ریزی استان در راستای فعال کردن بنگاه های نیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی در استان کرمان به جای حل مشکلات مردم دنبال مطالبات سیاسی هستند

برخی در استان کرمان به جای حل مشکلات مردم دنبال مطالبات سیاسی هستند