مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-16اقتصادي

قم در سطح استانی و فرا استانی پذیرای سرمایه گذاران است


استاندار قم با اشاره به تامین زمین و زیرساختهای لازم در شهرک های صنعتی قم گفت: استان قم پذیرای سرمایه گذاران استانی و فرا استانی است.

- ؛ بهرام سرمست صبح پنج شنبه در آیین افتتاح مخزن آب هزار مترمکعبی شهرستان کهک و کلنگ زنی واحد تولیدی محصولات بتنی مسلح و غیر مسلح سازمان همیاری شهرداری های قم گفت: با توجه به اضافه شدن دو شهرستان به استان قم باید در زمینه تأمین زیرساخت های مهم این دو شهرستان تلاش کنیم و هم چنین شهرک های صنعتی در شعاع 20 کیلومتری ما دیگر اشباع شده و باید برای سرمایه گذاری در دیگر شهرک های صنعتی اقدام کرد.

استاندار قم با اشاره به تأمین زیرساخت های مهم برای سرمایه گذاران در قم افزود: برای حمایت از سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی ما زمین و حتی زیرساخت های آنان از قبیل آب و برق را تأمین کرده ایم و با پیگیری های لازم اراضی 1500 هکتاری اراضی دولتی در اختیار سرمایه گذاران برای توسعه شهرک های صنعتی قرار می گیرد و تاکنون این شهرک ها برای تأمین گاز و آب و برق هیچ مشکلی نداشته اند.

وی تصریح کرد: برای تأمین برق مورد نیاز قرار است با توجه به ظرفیت قم، نیروگاههای خورشیدی ایجاد شود که برای این امر با چند سرمایه گذار به تفاهم رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم در سطح استانی و فرا استانی پذیرای سرمایه گذاران است

قم در سطح استانی و فرا استانی پذیرای سرمایه گذاران است