مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-16اقتصادي

قیمت تخم مرغ در مسیر صعود


قیمت تخم مرغ طی یک سال اخیر چندین مرتبه افزایش داشته است و هر بار تولیدکنندگان آن را ناشی از عدم اختصاص و یا افزایش قیمت نهاده می دانستند، این بار پس از 6 ماه راکد بودن قیمت تخم مرغ به یکباره شاهد افزایش قیمت تخم مرغ در سطح بازار هستیم.

- ایسنا/قزوین قیمت تخم مرغ طی یک سال اخیر چندین مرتبه افزایش داشته است و هر بار تولیدکنندگان آن را ناشی از عدم اختصاص و یا افزایش قیمت نهاده می دانستند، این بار پس از 6 ماه راکد بودن قیمت تخم مرغ به یکباره شاهد افزایش قیمت تخم مرغ در سطح بازار هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند روزی است که قیمت تخم مرغ در قزوین مانند دیگر استان های کشور افزایش پیدا کرده است؛ هر شانه تخم مرغ حدود 50 هزار تومان عرضه می شود در حالی که حتی تغییری در قیمت دلار هم در چند روز گذشته به وجود نیامده است.

منصور بازدار، رییس اتحادیه مرغ تخم گذار استان قزوین در گفت وگو با ایسنا می گوید: میزان تولید استان کاهش پیدا نکرده است و این افزایش قیمت به افزایش قیمت تمام شده تولید هر کیلو تخم مرغ بازمی گردد.

هزینه تمام شده برای تولید هر کیلو تخم مرغ 19 هزار تومان است و در حال حاضر هر شانه تخم مرغ 38 هزار تومان در سطح بنکداری عرضه می شود.

وی اعلام می کند: قیمت نهاده، کنسانتره و کارگر افزایش پیدا کرده است به گونه ای که قیمت ذرت دولتی از 1350 تومان به 225


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت تخم مرغ در مسیر صعود

قیمت تخم مرغ در مسیر صعود