مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-16سياسي

مستند ششم شکاری در بوشهر رونمایی شد


مستند ششم شکاری با موضوع اقدامات پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در دوران هشت سال دفاع مقدس رونمایی شد.

- ایسنا/بوشهر مستند ششم شکاری با موضوع اقدامات پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در دوران هشت سال دفاع مقدس رونمایی شد.

این مستند به هت مسعود نجف پور بوشهری از هنرمندان نامی بوشهر با همکاری نیروی هوایی ارتش تهیه شده که در آن ضمن مصاحبه با خلبانان پایگاه هوایی بوشهر در دوران هشت سال دفاع مقدس، تصاویری کمیابی هم از این پایگاه در دوران مختلف در آن نمایش داده می شود.

عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم با اشاره به سابقه پایگاه هوایی بوشهر گفت: بوشهر هممواره در خط مقدم مقابله با بیگانگان بوده و تاریخ بوشهر در این زمینه تاریخ پرافتخاری است.

وی تصریح کرد: پایگاه هوایی بوشهر تنها ساعتی پس از حمله عراق به ایران، پایگاه کوت و شعیبیه در عراق را بمباران کردند و پس از آن هم در سال 59 با همکاری نیروی دریایی ارتش توانستند نیروی دریایی عراق را منهدم کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پایگاه هوایی ششم شکاری بوشهر نقش اساسی در بازنگه داشت نشریان اقتصادی کشور و صدور نفت از خارگ داشت، افزود: پایگاه ششم شکاری بوشهر همواره نقش مهمی در پشتیبانی از نیروی دریایی ارتش، نیروگاه اتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند ششم شکاری در بوشهر رونمایی شد

مستند ششم شکاری در بوشهر رونمایی شد