مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-16اقتصادي

تسریع در صدور پروانه های مسکن اقدام ملی در فارس


در ساخت مسکن اقدام ملی با مشکل صدور پروانه روبه رو هستیم و در صورت تسریع در صدور پروانه ها شاهد توسعه بیشتر این طرح در استان خواهیم بود.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس عنوان کرد: در ساخت مسکن اقدام ملی با مشکل صدور پروانه روبه رو هستیم و در صورت تسریع در صدور پروانه ها شاهد توسعه بیشتر این طرح در استان خواهیم بود.

عطاءالله زمانی در شورای مسکن فارس بیان کرد: از یک میلیون مسکنی که قرار است در قالب طرح ملی نهضت مسکن به صورت سالانه در کشور ساخته شود 200 هزار واحد مسکن روستایی است که 15 هزار واحد آن سهم فارس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد میکن فارس، او گفت: بنیاد مسکن کشور ساخت سالانه 200 هزار واحد مسکن شهری در شهرهای زیر 25 هزار نفر را نیز تقبل کرده که سهم فارس در این بخش نیز 13 هزار واحد است.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس خاطرنشان کرد: در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت استان که ساخت مسکن اقدام ملی بر عهده بنیاد مسکن است در مجموع بیش از 42 هزار نفر ثبت نام کردند که بیش از 8700 نفر تایید شدند و در این بین 3735 نفر در مجموع 202 میلیارد تومان واریز وجه داشته اند.

زمانی همچنین با بیان اینکه در این بین 158 پروژه در استان فارس به مرحله اخذ پروانه رسیده است، عنوان کرد: برای اخذ پروانه با مشکل روبه رو هستیم و اگر در صدور پروانه ها تسری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در صدور پروانه های مسکن اقدام ملی در فارس

تسریع در صدور پروانه های مسکن اقدام ملی در فارس