مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-16اقتصادي

واحد تولیدی محصولات بتنی سال آینده در قم افتتاح می شود


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قم از افتتاح واحد تولیدی محصولات بتنی مسلّح و غیرمسلح در هفته دولت سال 1401 در شهرک صنعتی محمودآباد خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسین طالعی که امروز در آیین کلنگ زنی واحد تولیدی محصولات بتنی مسلح و غیرمسلح در شهرک صنعتی محمودآباد سخن می گفت بیان کرد: این واحد با هدف تأمین نیاز شهرداری های استان و تأمین درآمد پایدار برای سازمان همیاری احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه میزان عرصه این پروژه پنج هزار و 732 متر مربع و میزان اعیانی آن 3 هزار و 800 متر مربع است خاطرنشان کرد: پیش بینی سرمایه گذاری در این پروژه، 50 میلیارد تومان است که برای تأمین آن در حال رایزنی با بانک های عامل استان هستیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قم در عین حال میزان اشتغال مستقیم و غیرمستقیم را در این واحد تولیدی، 150 نفر اعلام کرد و یادآور شد: واحد تولیدی محصولات بتنی مسلح و غیرمسلح در شهرک صنعتی محمودآباد پس از افتتاح و در هر سال به میزان 12 میلیون متر مکعب محصولات بتنی تولید خواهد کرد.

وی زمان احداث این واحد را یک سال دانست و اذعان کرد: قول می دهیم که این واحد تولیدی را در هفته دولت سال 1401 به بهره برداری برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد تولیدی محصولات بتنی سال آینده در قم افتتاح می شود

واحد تولیدی محصولات بتنی سال آینده در قم افتتاح می شود