مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-16سياسي

اجرای بیش از 5 هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سمنان


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: بیش از پنج هزار برنامه و فعالیت توسط بخش های مختلف در طول هفته دفاع مقدس در این استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسن سلامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و مقاومت 1400 در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: قلوب رزمندگان اسلام سرشار از عشق امام خمینی (ره) بود و جبهه های ما در یک شرایط سخت با پیام ایشان دگرگون می شد که نمونه آن حصر آبادان، سوسنگرد و خیبر هستند.

وی بیان کرد: فراموش نمی کنیم که وقتی امام خمینی (ره) می فرمودند جزایر مجنون باید فردا آزاد شود، جبهه ها انچنان دارای شوق می شدند که حاضر بودند تن به تن بجنگند، تا پیام امام محقق شود.

وی با بیان اینکه سه هزار شهید استان سمنان در روزهای امتحانات سخت، جان خود را در سخت ترین روزهای امتحان، تقدیم کشور و انقلاب کردند، افزود: مجاهدان فی سبیل الله برای دفاع از کشورشان حتی لحظه ای درنگ نکردند و دچار تردید نشدند و حماسه هایی آفریدند که در تاریخ این کشور ماندگار شد لذا باید این موضوعات به نسل جوان منتقل شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، زمان یادآوری حماسه های بزرگ است که درس ها و عبرت های فراو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 5 هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سمنان

اجرای بیش از 5 هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سمنان