مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-16ورزشي

برگزاری ششمین مرحله از رزمایش احسان با توزیع 21 هزار بسته حمایتی در مازندران


مدیر قرارگاه امداد بنیاد احسان گفت: ششمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان با توزیع بیش از 5 میلیون بسته حمایتی در کشور و 21 هزار بسته در مازندران همراه است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، علی جوادی مدیر قرارگاه امداد بنیاد احسان امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی در مرحله ششم از رزمایش همدلی و احسان، در مصلی مرکز مازندران اظهار کرد: امروز شاهد ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در کشور و توزیع بیش از 5 میلیون بسته حمایتی بین نیازمندان هستیم.

جوادی تصریح کرد: امروز با ماموریت دیگری در راستای کمک به مردم آسیب دیده استان آمدم تا بتوانیم تحرکات و برنامه های ستاد اجرایی از قبیل تامین جهیزیه، اهدای لوازم ورزشی، ویلچر، اشتغال زایی و سایر برنامه ها ستاد باشیم.

وی افزود: در راستای اجرای این مرحله از رزمایش همدلی و احسان شاهد اهدای 7 هزار بسته غذایی و ارزاق به آسیب دیدگان بیماری کرونا در مازندران هستیم که توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام آماده شده است.

*سرعت 6 برابری واردات واکسن مدیر قرارگاه امداد بنیاد احسان با اشاره به ورود واکسن همزمان با آغاز کار دولت سیزدهم، یادآور شد: خوشبختانه  در این دوره واکسن با 6 برابر سرعت وارد شده است، امیدواریم مشکلات مردم و مشکلات برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ششمین مرحله از رزمایش احسان با توزیع 21 هزار بسته حمایتی در مازندران

برگزاری ششمین مرحله از رزمایش احسان با توزیع 21 هزار بسته حمایتی در مازندران