مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-16بين الملل

توسعه پهپادی با اهداف نظامی


با توجه به اینکه در حال حاضر از پهپادهای کوچک برای حمل بسته های کوچک استفاده می شود، تصور کنید اگر بتوان از پهپادهای غول پیکر برای حمل بسته های عظیم استفاده کرد، - با توجه به اینکه در حال حاضر از پهپادهای کوچک برای حمل بسته های کوچک استفاده می شود، تصور کنید اگر بتوان از پهپادهای غول پیکر برای حمل بسته های عظیم استفاده کرد، چه خواهد شد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، شرکت صنایع دفاعی و هوافضایی بی ای یی سیستمز (BAE Systems) به این موضوع فکر کرده است و به همین منظور هواپیمای بدون سرنشینی به نام T-650 Heavy Lift Electric UAS طراحی کرده است.

این هواپیمای بدون سرنشین به عنوان بخشی از همکاری شرکت صنایع دفاعی و هوافضایی بی ای یی سیستمز با شرکت بریتانیایی Malloy Aeronautics طراحی شده است.

به گفته سازندگان، این پهپاد با یک بار شارژ قادر به حمل بارهایی با وزن تقریبی 300 کیلوگرم و طی مسافتی حدود 30 کیلومتر خواهد بود و این در صورتی است که این پهپاد بدون بار قادر به طی کردن مسافت بیشتری تا حدود 80 کیلومتر نیز خواهد بود.

پهپاد مذکور می تواند به صورت خودکار یا از طریق کنترل از راه دور پرواز کند و به حداکثر سرعت 87 مایل در ساعت (140 کیلومتر در ساعت) برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پهپادی با اهداف نظامی

توسعه پهپادی با اهداف نظامی