مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-16اقتصادي

گرانفروشی پروازهای اربعین در آژانس های حج و زیارت!


در شرایطی که روز گذشته در پی توافق صورت گرفته بین سازمان هواپیمایی و ایرلاین های داخلی قیمت بلیت پروازهای اربعین پنج تا شش میلیون تومان اعلام شد، - در شرایطی که روز گذشته در پی توافق صورت گرفته بین سازمان هواپیمایی و ایرلاین های داخلی قیمت بلیت پروازهای اربعین پنج تا شش میلیون تومان اعلام شد، بلیت این پروازها حتی از سوی آژانس مسافرتی زیر نظر سازمان حج و زیارت هم گرانتر از نرخ مصوب فروخته می شود و در این میان مشخص نیست سازمان هواپیمایی به عنوان ناظر باید با کدام دسته از متخلفان (بخش خصوصی یا دولتی) برخورد کند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته محمدحسن ذیبخش - سخنگوی سازمان هواپیمایی - درباره آخرین وضعیت پروازهای اربعین، اظهار کرد: در پی توافق صورت گرفته با شرکت های هواپیمایی، قیمت بلیت پروازهای اربعین اعلام شد.

بر این اساس قیمت بلیت هواپیما برای پروازهای تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و اهواز به مقصد نجف پنج میلیون تومان به صورت دو طرفه و سه میلیون و 200 هزار تومان به صورت یکطرفه است.

همچنین بلیت پروازهای مشهد به مقصد نجف شش میلیون تومان به صورت دو طرفه و حداکثر چهار میلیون تومان به صورت یکطرفه باید عرضه شود.

وی با بیان اینکه همه ایرلاین ها از پنجشنبه (25 شهریور ماه) تا 10 مهر ماه باید نسبت به ارائه این بلیت با نرخ های توافقی اقدام کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانفروشی پروازهای اربعین در آژانس های حج و زیارت!

گرانفروشی پروازهای اربعین در آژانس های حج و زیارت!