مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-16اقتصادي

لزوم تقویت همیاری و هم افزایی بین شهرداری های استان


باید گفت در گذشته مشکلاتی در زمینه تحقق همیاری و هم افزایی در سازمان همیاری شهرداری های استان وجود داشت که امیدواریم اجرای برخی پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری بتواند این همیاری و هم افزایی را محقق کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در  آیین کلنگ زنی واحد تولیدی محصولات بتنی مسلح و غیرمسلح در شهرک صنعتی محمودآباد با اشاره به این که این پروژه به دنبال رسیدن به یک درآمد پایدار برای سازمان همیاری شهرداری های قم در کنار پشتیبانی از شهرداری های استان است بیان کرد: این اقدام عملا در صدد پشتیبانی و حمایت از تولید خواهد بود.

وی با بیان این که انتظار داریم این پروژه هرچه سریع تر و با یک اقدام جهادی تکمیل شود اظهار کرد: باید گفت در گذشته مشکلاتی در زمینه تحقق همیاری و هم افزایی در سازمان همیاری شهرداری های استان وجود داشت که امیدواریم اقداماتی از این دست بتواند این همیاری و هم افزایی را محقق کند.

استاندار قم همچنین ادامه داد: لازمه حمایت و پشتیبانی از همه شهرداری های استان، استفاده بهینه و مطلوب از ظرفیت های شهرداری قم است، ضمن آن که باید توجه داشت توسعه تک بُعدی نمی تواند نشانگر یک توسعه پایدار و متوازن در استان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت همیاری و هم افزایی بین شهرداری های استان

لزوم تقویت همیاری و هم افزایی بین شهرداری های استان