مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-16اقتصادي

اختصاص 930 میلیارد ریال اعتبار اربعین به ایلام


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: 930 میلیارد ریال اعتبار اربعین به این استان اختصاص یافته و هر دستگاه اجرایی که موافقت نامه خود را مبادله کرده سهم آن پرداخت شده است.

- احمد کرمی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 930 میلیارد ریال اعتبار پایدار شد و گفت: برای تجهیز زیرساخت ها مهران اعتبارات در طرح جامع اربعین در نظر گرفته شده است.

کرمی تصریح کرد: فضای لازم در اختیار استان های معین قرار گرفته است و این استان ها نسبت به ساخت و سازهای دائمی در مهران اقدام خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با اشاره به میزبانی از زوار اربعین را در مسیر بازگشت از عتبات عالیات افزود: برنامه ریزی های ما باید منطبق بر تامین وسایل ایاب و ذهاب زوار در مسیر بازگشت باشد.

  وی ادامه داد: ما در چند نقطه موکب متمرکز در استان برپا خواهیم کرد و در 2 نقطه پایانه شهید سلیمانی موکب بر پا خواهد شد و یک موکب هم نیز با همکاری سپاه و یک موکب در پایانه برکت نیز برپا می شود.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: طی مسیر مهران به ایلام در منطقه کنجانچم موکب دائمی از 30 شهریور تا 8 مهرماه خواهد بود و روزانه جلسه ستاد اربعین را برگزار خواهیم کرد و روند اقدامات را پیگیری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 930 میلیارد ریال اعتبار اربعین به ایلام

اختصاص 930 میلیارد ریال اعتبار اربعین به ایلام