مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-16ورزشي

اولتیماتوم نفت به پورموسوی؛ به اردو نیاید، شکایت می کنیم


باشگاه نفت مسجدسلیمان فقط تا عصر امروز منتظر پورموسوی می ماند.

- اولتیماتوم نفت به پورموسوی؛ به اردو نیاید، شکایت می کنیم ایسنا/خوزستان باشگاه نفت مسجدسلیمان فقط تا عصر امروز منتظر پورموسوی می ماند.

باشگاه نفت مسجدسلیمان پس از عدم توافقات لازم با محمود فکری و قطع همکاری با این مربی، با سید اکبر پورموسوی برای لیگ بیست و یکم قرارداد همکاری دو ساله امضا کرد و در حالی که تیم نفت دو روزی است در اردوی تهران به سر می برد و قرار بود پورموسوی نیز به اردو برود، او با عنوان این که به دنبال یکسری کارهای اداری هستم و بعد به اردو می آیم ، هنوز در محل اردو حاضر نشده است.

البته گفته می شود پورموسوی به خاطر این که باشگاه بر اساس اولویت های اول و دوم او اقدام به جذب بازیکن نکرده، گله مند است و به همین دلیل اکنون به اردو نرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه روز گذشته نیز خبرهایی مبنی بر پایان همکاری باشگاه و پورموسوی منتشر شد اما مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان شب گذشته این موضوع را در گفت و گو با ایسنا تکذیب و عنوان کرد که پورموسوی همچنان سرمربی نفت است.

اما امروز یک منبع آگاه از باشگاه نفت مسجدسلیمان با گله مندی از رفتار پورموسوی و این که او تماس های مسئولان باشگاه را جواب نمی دهد و پیام های آن ها را نیز بی پاسخ گذاشته است به ایسنا، گفت: تنها ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم نفت به پورموسوی؛ به اردو نیاید، شکایت می کنیم

اولتیماتوم نفت به پورموسوی؛ به اردو نیاید، شکایت می کنیم