مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-16اقتصادي

مدیریت آب و تامین نهاده ها در اراضی خرده مالک سخت تر است


برچیده شدن خرده مالکی باعث می شود منفعت کشاورزان و منطقه به طرز مطلوب تری تامین شود، مدیریت آب و تامین نهاده ها در خرده مالکی سخت تر است.

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس مسائل کشاورزی گفت: برچیده شدن خرده مالکی باعث می شود منفعت کشاورزان و منطقه به طرز مطلوب تری تامین شود، مدیریت آب و تامین نهاده ها در خرده مالکی سخت تر است.

بهزاد سپه دوست در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده از همه مهمتر مسئله ای که به چشم می خورد کمبود آب است و این کمبود در اراضی خرده مالکان بیشتر خودش را نشان می دهد وقتی که مدیریت کلی تری وجود داشته باشد در کمبود آب هم می توان مدیریت بیشتری داشت و بهتر می توان این موضوع را کنترل کرد.

وی در ادامه توضیح داد: زمانی که اراضی خرد هست، برای مثال در اراضی خرده مالکان دو ساعت، پنج ساعت یا 6ساعت از یک مدار آب می دهند و امسال به دلیل کمبود برق و هم مشکلاتی که از نوسان برق وجود داشت چاه ها گاه می سوختند و یا اینکه باعث خاموشی بیشتری می شد که مدیریت آن برای خرده مالک خیلی سخت بود.

سپه دوست گفت: اگر کشاورز یک یا دو دوره در تابستان نتواند آبیاری کافی انجام دهد و محصول خود را از دست بدهد کسری محصول خواهد داشت، مورد بعدی بحث نهاده ها است؛ خرده مالکان در مورد نهاده ها مشکل دارند به طور مثال ما نهاده ها را خودم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت آب و تامین نهاده ها در اراضی خرده مالک سخت تر است

مدیریت آب و تامین نهاده ها در اراضی خرده مالک سخت تر است