مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-16سياسي

استاندار جدید با نگاه اقتصادی به دنبال ایجاد اشتغال در سیستان وبلوچستان باشد


مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: امیدواریم استاندار جدید سیستان و بلوچستان با نگاه اقتصادی به دنبال حل مشکلات و رسیدگی به مشکلات کارخانه های تعطیل و ایجاد اشتغال باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: امیدواریم استاندار جدید سیستان و بلوچستان با نگاه اقتصادی به دنبال حل مشکلات و رسیدگی به مشکلات کارخانه های تعطیل و ایجاد اشتغال باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی 25 شهریورماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار سیستان وبلوچستان که با حضور وزیر کشور و جمعی از مسوولان و علمای شیعه و سنی برگزار شد اظهارکرد: وقتی به نعمت های خدا نگاه می کنیم می بینیم که واقعا به زیبایی نعمات تقسیم شده باید بر روی داشته های خودمان فکر کنیم و ببینیم چه داریم و آن را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه مدیریت بسیار مهم است گفت: باید ببینیم که چه چیزهایی داریم تا در این استان که بیکاری فراوان است و مردم گرفتار رنج فقر هستند را مدیریت کرده تا با ایجاد اشتغال فقر و بیکاری را رفع کنند.

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان با اشاره به اینکه در همین سیستان و بلوچستان افراد شاخصی وجود دارند که می توانند به عنوان مدیرانی کارآمد در پست وزیر تاثیرگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار جدید با نگاه اقتصادی به دنبال ایجاد اشتغال در سیستان وبلوچستان باشد

استاندار جدید با نگاه اقتصادی به دنبال ایجاد اشتغال در سیستان وبلوچستان باشد