مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-16سياسي

فراخوان راه اندازی مؤسسات و خانه های قرآنی در سوادکوه


گروه های جهادی قرآنی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و بسیج سازندگی شهرستان سوادکوه در این شهرستان تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت الاسلام مهدی صداقتی ظهر امروز در جلسه طرح و برنامه قرآنی با اشاره به فعالیت های متنوع قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: جلسه با قرآنی و کلاس های حفظ و تفسیر برای سنین مختلف بخشی از مصوبات جلسه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با بسیج سازندگی برای فعالیت های جهادی قرآنی مشترک است.

وی خاطرنشان کرد: هدایت و مشورت برای اعطای مجوز قرآنی به متقاضیان خانه های قرآنی و مؤسسات برای پایگاه ها و گروه های جهادی و برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره فصلی قرآنی و همایش ها و محافل و گفتمان ها هم بخش دیگری از تعهدات ما برای تقویت فعالیت های جهادی قرآنی است.

* فراخوان راه اندازی مؤسسات و خانه های قرآنی مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه با اشاره به فعالیت های مختلف بسیج سازندگی، گفت: اجرای طرح های قرآنی با استفاده از توانمندی بسیجیان در ارتقای کمی و کیفی فعالیت ها در دستور کار ما قرار دارد.

حسین بابایی، افزود: فراخوان راه اندازی مؤسسات و خانه های قرآنی با پیوست صورت جلسه برای دهیاران و فرماندهان پایگاه ها و گروه های جهادی و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی برای ارائه مجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان راه اندازی مؤسسات و خانه های قرآنی در سوادکوه

فراخوان راه اندازی مؤسسات و خانه های قرآنی در سوادکوه