مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-16پزشكي

هیچ کدام از داروهای اصلی کرونا رایگان نیستند/فوت تاکنون 145 ابرکوهی


دو داروی اصلی موثر در کنترل روند بیماری کرونا شناسایی شده است که هیچ کدام رایگان نیست و بیماران باید هزینه آن را پرداخت کنند.

- ایسنا/یزد رییس بیمارستان ابرکوه گفت: دو داروی اصلی موثر در کنترل روند بیماری کرونا شناسایی شده است که هیچ کدام رایگان نیست و بیماران باید هزینه آن را پرداخت کنند.

علی اکبر عسکرنژاد پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان به ارائه گزارشی از وضعیت کلی بیماری کرونا در شهرستان پرداخت و گفت: درمان اصلی بیماری کرونا هنوز مشخص نشده است اما دو داروی بسیار مؤثر در کنترل روند بیماری وجود دارد که هیچ یک رایگان نیست اما قیمت داروی رمدسیویر رو به کاهش بوده و تقریباً نصف شده است.

رییس بیمارستان ابرکوه اضافه کرد: از ابتدای اسفند ماه سال 98 تا کنون تعداد دو هزار و 10 نفر در بیمارستان بستری، هزار و 919 مورد ترخیص، 168 مورد اعزام به مرکز و شهرستان های مختلف استان و در نهایت 145 فوتی که نیاز به دفن بهداشتی داشتند، را در شهرستان شاهد بودیم.

عسکرنژاد تعداد بستری و فوتی های دو هفته اخیر را به ترتیب 34 و دو نفر عنوان کرد و افزود: در پیک پنجم برای جلوگیری از تجمع مردم در بیمارستان و همچنین مواجه نشدن با مشکل کمبود تخت، علی رغم پیک های گذشته برخی بیماران را به صورت سرپایی مداوا کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کدام از داروهای اصلی کرونا رایگان نیستند/فوت تاکنون 145 ابرکوهی

هیچ کدام از داروهای اصلی کرونا رایگان نیستند/فوت تاکنون 145 ابرکوهی