مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 12:002021-09-16اقتصادي

تولید یک میلیون و 300 هزار تن انواع مواد شوینده در زنجان


مجموع تولیدات مواد شوینده در استان سال1397، یک هزارو 500 تن بود که این میزان اکنون به یک میلیون و 300 هزار تن رسیده است و با روند توسعه ای این شرکت ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی شامگاه در کار گروه تسهیل و رفع تصریح کرد: واحدهای زیرمجموعه این شرکت در سال1397، 6 واحد بود که در حال حاضر با اجرای طرح توسعه ای به هفت واحد رسیده است، حدود سه واحد قابل افتتاح است و تنها یک واحد آن برای سال آینده می ماند.

حقیقی با تاکید بر اینکه در این مجموعه از مواد اولیه تا فرآوری شده ترین آن تولید می شود، گفت: این مجموعه یک چرخه کاملاً تکمیلی دارد که توسعه خوبی هم کرده است.

استاندار زنجان در ادامه از مجموعه سرجین بافت هم به عنوان یک شرکت ارزشمند دیگر نام برد و افزود: این مجموعه در حال حاضر، همه دستگاه ها را دارد و سه واحد آن برای افتتاح در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه از واحدهای این مجموعه، یک واحد آن تا 2 ماه دیگر، واحد دوم تا پایان سال و واحد سوم هم در سال آینده به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: در مجموع می تواند 2 هزار اشتغال ایجاد کند.

حقیقی، مجموعه راشاکاسپین را هم از جمله مجموعه های تاثیرگذار در استان عنوان کرد و گفت: در طرح تولیدات جدید راشا کاسپین، کاغذهایی که تولید می شود از نظر کیفیت و پروسه زمانی تولید، بسیار بهتر و مقرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید یک میلیون و 300 هزار تن انواع مواد شوینده در زنجان

تولید یک میلیون و 300 هزار تن انواع مواد شوینده در زنجان