مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-16ورزشي

تمرینات تیم فوتبال شهدای قشقایی تعطیل شد/ لزوم توجه مسؤولان به ظرفیتهای تیم قشقایی


تمرینات تیم فوتبال شهدای قشقایی تعطیل شد.

- به خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل باشگاه شهدای قشقایی با اعلام این خبر گفت: در  روزهایی که قصد فروش تیم را داشتیم همه مسئولان اعلام حمایت کردند و ما را دلگرم کردند اما حالا که نیاز به حمایت داریم و در طلایی ترین زمان برای بستن تیم به سر می بریم حتی جواب تلفن ما را نمی دهند و به ناچار تمرینات را تعطیل کردیم.

اشکان نجف پور افزود: در روزهای گذشته پیگیر امورات تیم بودیم و حتی با گزینه های مختلف مذاکره کردیم و همین که در آستانه قرارداد با سرمربی مورد نظر بودیم اما به دلیل مشکلات مالی فراوان و سردرگمی بلاتکلیف شدیم.

وی ادامه داد: از میان بازیکنان فصل پیش شهدای قشقایی 4 بازیکن به تیم ملی امید دعوت شده اند که این نشان از آینده نگری باشگاه و سرمایه گذاری روی جوانان می باشد اما درست در زمانی که نیاز به حمایت داریم رها شده ایم.

مدیرعامل باشگاه شهدای قشقایی بیان کرد: البته مدیرکل ورزش و جوانان حمایت های بسیار اندکی سال قبل انجام دادند و در کنار ما بوده اند اما امسال گویا دست اداره کل برای حمایت بسته است و توقع داریم نمایندگانی که اعلام حمایت کرده بودند به میدان بیایند.

 طهماسبی: تیم قشقایی پتانسیل بالایی دارد مربی تیم شهدای قشقایی نیز با بیان اینکه تمرینات این تیم حدود 10 روز است که آغاز شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرینات تیم فوتبال شهدای قشقایی تعطیل شد/ لزوم توجه مسؤولان به ظرفیتهای تیم قشقایی

تمرینات تیم فوتبال شهدای قشقایی تعطیل شد/ لزوم توجه مسؤولان به ظرفیتهای تیم قشقایی