مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 12:152021-09-16سياسي

سربیشه؛ مقصد بعدی کاروان نذر آب 4 در خراسان جنوبی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: پس از خدمات رسانی خیرین و داوطلبان هلال احمر در شهرستان های درمیان و نهبندان، کاروان نذر آب 4 طی روزهای آینده در شهرستان مرزی سربیشه مستقر می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: پس از خدمات رسانی خیرین و داوطلبان هلال احمر در شهرستان های درمیان و نهبندان، کاروان نذر آب 4 طی روزهای آینده در شهرستان مرزی سربیشه مستقر می شود.

محمدرضا رضایی، امروز پنجشنبه 25 شهریور در حاشیه حضور کاروان نذر آب 4 در شهرستان نهبندان اظهار داشت: در طرح نذر آب علاوه بر اقداماتی که در راستای رفع تنش آبی انجام می شود، کمک های معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر نیز برای نیازمندان در مناطق محروم ارایه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امسال به دلیل وضعیت قرمز کرونا در شهرستان های هدف از حضور کاروان های سلامت بی بهره مانده ایم اما خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان های زنجان و چهارمحال و بختیاری اقدامات شایسته ای برای نیازمندان مناطق هدف ارایه داده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب در روستاهای رومه و مهل آباد شهرستان نهبندان اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این دستگاه ها حدود 200 خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربیشه؛ مقصد بعدی کاروان نذر آب 4 در خراسان جنوبی

سربیشه؛ مقصد بعدی کاروان نذر آب 4 در خراسان جنوبی