مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 16:052021-09-16پزشكي

نخستین بیمارستان دندانپزشکی کشور در همدان تاسیس می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از تاسیس نخستین بیمارستان دندانپزشکی کشور در همدان خبر داد و گفت: این پروژه در دست اقدام است.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از تاسیس نخستین بیمارستان دندانپزشکی کشور در همدان خبر داد و گفت: این پروژه در دست اقدام است.

دکتر رشید حیدری مقدم پنج شنبه 25 شهریورماه در ستاد مدیریت کرونای استان همدان با حضور وزیر بهداشت، اظهار کرد: استان همدان شرایط خاصی دارد و معمولا با توجه به شرایط استان، 18 تا 22 درصد بیماران ما از استان های همجوار هستند.

حیدری مقدم تصریح کرد: در هشت سال گذشته تمام مراکز بهداشتی را به صورت کامل بازسازی و نوسازی کردیم و حداقل تا 30 سال آینده نیاز به اقدام جدیدی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: دو هزار و 782 تخت بیمارستانی و 60 پایگاه سلامت داریم و از نظر توسعه زیرساخت در هشت سال گذشته، هر سال یک بیمارستان افتتاح کردیم.

وی با بیان اینکه پنج پیک سهمگین را در استان، مدیریت کردیم، توضیح داد: همه نیروهای خود را آموزش دادیم تا بتوانند بیماران تنفسی را مدیریت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان، ادامه داد: 103دستگاه دیالیز،شش دستگاه سی تی اسکن ، سه دستگاه MRI و 67 دستگاه آمبولانس خریداری کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین بیمارستان دندانپزشکی کشور در همدان تاسیس می شود

نخستین بیمارستان دندانپزشکی کشور در همدان تاسیس می شود