مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 16:252021-09-16سياسي

زمینه آزادی 70 زندانی در شیراز فراهم شد


در زندان های شیراز زمینه آزادی 70 زندانی با مرخصی پایان حبس فراهم شد و پیش بینی می شود، زمینه آزادی 150 زندانی دیگر نیز فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس کل دادگستری استان فارس، دادستان شیراز و به صورت همزمان 221 تن از قضات استان از 20 زندان استان فارس بازدید کردنذ.

رییس کل دادگستری فارس در روند این بازدید که مدیرکل زندان های فارس نیز حضور داشت، گفت: در این بازدیدها، تسهیلات قضایی و ارفاقات قانونی، اعطای مرخصی، پایان حبس، آزادی مشروط و اشتغال به کار به زندانیان واجد شرایط اعطاء شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی افزود: در زندان های شیراز زمینه آزادی 70 زندانی با مرخصی پایان حبس فراهم شد و پیش بینی می شود، زمینه آزادی 150 زندانی دیگر نیز در مجموع فراهم شود.

وی اضافه کرد: با توجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره ای از زندان ها، مشکلات زندانیان توسط قضات چهره به چهره بررسی شد و مقرر گردید که این بازدیدها به صورت هفتگی و مستمر برگزار شود.

رییس کل دادگستری فارس اظهار داشت: با توجه به یکی از سیاست های قوه قضاییه و سازمان زندان ها درخصوص اشتغال 80 درصدی زندانیان، نسبت به تبدیل وضعیت زندانیان بسته به زندان باز، محاکم قضایی باید اهتمام بیشتری داشته باشند همچنین با توجه به اینکه تقاضای اکثر زندانیان مرخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه آزادی 70 زندانی در شیراز فراهم شد

زمینه آزادی 70 زندانی در شیراز فراهم شد